Žabka otevřela 100. prodejnu

6.11.2018

Ode dneška mohou naši zákazníci nakupovat v nově otevřené prodejně Žabka v Křenové ulici v Brně. Na prodejní ploše 160 metrů čtverečních pořídí zákazníci vedle širokého sortimentu produktů a čerstvých potravin i bohatou nabídku služeb finančního servisu jako např. výběr hotovosti, placení složenek, vyzvednutí zásilek, dobíjení telefonního kreditu všech operátorů nebo prodej losů.

Obchodní síť prodejen Žabka avizoval svou expanzi mimo Prahu již v průběhu tohoto roku a první brněnský obchod je toho jasným důkazem a rozhodně nezůstane dlouho osamocen. „Máme radost, že se nám podařilo v poměrně krátké době otevřít náš první obchod v Brně. Je to jen začátek naší plánované expanze a doufám, že brzy přibydou další obchody, Brno má pro nás v tomto ohledu velký potenciál,“ říká Radim Lunda, generální manažer sítě prodejen Žabka. Zákazníci se tak mohou těšit na pohodlné nakupování v dobré dostupnosti s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 23 hodin) a nakoupí zde 363 dní v roce. Ideální pro rychlý nákup bez čekání a navíc v příjemném prostředí moderního obchodu.

Právě pohodlné a rychlé nákupy, široký výběr a dobrá poloha jsou jen některé z konkurenčních výhod prodejen obchodní sítě Žabka. Nejinak tomu je i v případě prodejny v Křenové ulici. „Věříme, že i zákazníci v Brně ocení všechny výhody našich moderních obchodů, stanou se jejich oblíbeným místem k nákupu a využijí i bohatou nabídku našich služeb,“ dodává Radim Lunda.

Žabka v Brně registruje i zvýšený zájem ze strany franšízantů, kteří by si rádi otevřeli vlastní obchod. Jediné, co tak zatím drobně omezuje rychlejší expanzi, je nedostatek vhodných prostor pro nové obchody, ale i to by se mělo rychle změnit. „Náš první obchod v Brně určitě pomůže přiblížit a zviditelnit koncept našeho podnikání a i díky němu pak dokážeme snáze najít vhodné prostory pro další nové prodejny,“ věří Radim Lunda. Obchody Žabka jsou známé tím, že jsou velmi variabilní a dokáží si poradit s různými tvary objektů. Standardní velikost prodejny Žabka se pohybuje od 90 do 110 m2, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě.

V současnosti provozuje obchodní síť Žabka 100 prodejen a v brzké době má v plánu otevírat další.