Naše technické komunikační nástroje a práce z domova

12.12.2018

Milé kolegyně, milí kolegové, 

protože se blíží doba přestavby kanceláří na centrále v Edenu, připravili jsme pro vás jednoduché stručné shrnutí komunikačních nástrojů, které v Tescu používáme, jejich způsoby využití a také potřebné prolinky a čísla pro připojení se.

Podívejte se tedy do přiloženého dokumentu zde:

komunikacni-nastroje-12-2018

HOME OFFICE: V případě, že pracujete z pohodlí domova nebo z jiné lokality (využíváte tzv. Home Office) a obdržíte e-mail s informací o blížícím se konci platnosti hesla u firemního účtu, tedy právě v době, kdy máte home office, tak si můžete heslo změnit pomocí následujících odkazů:

GDP

https://myaccount.global.tesco.org.

CZ-TESCO

https://czcsgw02.tesco-europe.com/.

V případě potíží kontaktujte prosím Helpdesk e-mailem na cz_helpdesk@tesco.com.

GDP účet je využíván i k přihlášení k počítačům, které jsou v TescoGlobal doméně (označené CZLT v případě laptopů a CZDT v případě stolních počítačů). Je možné, že mimo firemní síť se vám neaktualizuje heslo pro přihlášení k počítači. V tomto případě, prosím, využívejte dočasně své stávající heslo. Aktualizace hesla pro přihlášení by měla bez problémů proběhnout po připojení k firemní síti, pokud do té doby již neproběhla.

Podobně by změna hesla do počítače měla probíhat i na CZ-TESCO doméně (označené WKS).

V TescoGlobal doméně je přístup k firemním nástrojům (například sdílené disky) řešen pomocí technologie Direct Access. Pro správnou funkčnost načítání síťového profilu a aktualizování tzv. Group Policies je zhruba 2 x do měsíce třeba restartovat počítač na „drátové“ firemní síti.

V CZ-TESCO doméně je přístup k firemním nástrojům (sdílené disky) řešen pomocí technologie VPN (Virtual Private Network). Pokud Vám tento přístup ještě nebyl zřízen, tak o něj prosím, požádejte pomocí požadavku založeném přes systém ART či e-mailem na adrese cz_helpdesk@tesco.com.