Praktické informace k přestavbě 5. patra centrálních kanceláří Eden

14.12.2018

Tato zpráva je určena pro kolegy na 5. patře centrální kanceláře Eden. 

Jak už jsme vás dříve informovali, začátek přestavby a stěhování na 5. patře je naplánován na pátek 4. ledna 2019 na 15 hodin.

Abychom se mohli držet časového harmonogramu jednotlivých prací, kolegové z IT oddělení začnou v pátek 4. ledna po 15. hodině odpojovat počítače a pevné telefony. Na ně hned naváže stěhovací agentura.

Od pondělí 17. prosince dopoledne budou u výtahů v 5. patře k dispozici krabice a štítky na vaše dokumenty a materiály, abyste si mohli začít balit své věci. Pro kolegy z Centrálního mzdového útvaru je umístíme přímo do kanceláře.

Současně budou na patře rozmístěny hliníkové kontejnery určené na likvidaci citlivých dokumentů. Pro likvidaci dalších nepotřebných materiálů, například vzorků budou přistaveny klece poblíž tiskáren. Využijte prosím této příležitosti na redukci vašich nepotřebných materiálů.

Níže naleznete základní praktické body a pokyny k přestavbě:

  • Veškeré krabice a další věci k přesunu prosím označte štítkem s Vaším jménem. Použijte prosím štítky, které budou k dispozici spolu s krabicemi u výtahů.
  • Do krabic si prosím zabalte všechny své osobní věci a odvezte si je domů. Po přestavbě bude mít každý zaměstnanec k dispozici jednu skříňku na osobní věci (o rozměrech 480 mm výška x 500 mm hloubka x 400 mm šířka).
  • Do krabic si prosím sbalte veškerý obsah skříní, kartoték a označte je názvem svého oddělení a jménem zaměstnance.
  • Dále si prosím zabalte veškeré věci z trezorů, oken a stolů, kromě počítačů a telefonů.
  • Počítače tedy není nutné balit! O ty se postará IT oddělení.
  • Pevné telefony (linky) prosím neodpojujte.
  • Také šuplíky stolů je nutno vyklidit. Všechny krabice prosím označte názvem svého oddělení a jménem zaměstnance.
  • V pondělí 17. prosince pro vás na patro do blízkosti tiskáren umístíme klece určené pro likvidaci nepotřebných věcí (směsný odpad a papír). Klece budou pravidelně měněny.

 Vše si prosím zabalte do pátku 4. ledna 2019 do 15. hodin, abychom mohli včas začít s pracemi.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte kontaktovat kolegy z oddělení Property e-mailem či telefonicky:

Jakub Mertl, Office manager, Tel.: +420 601 122 466, Email: jakub.mertl@tesco.com

Dita Flekalova, Office koordinátor, Tel.: +420 602 195 180, Email: Dita.Flekalova@tesco.com

 

Děkujeme za spolupráci.

Váš Property tým