Seznamte se s kolegyní z Tesco Business Services Team!

1.8.2019

Tým má za úkol jediné: aby se všichni kolegové z Tesca mohli zaměřit na potřeby našich zákazníků. Díky svým dovednostem a schopnostem na profesionální úrovni se naši kolegové budou moci postarat o mnoho našich administrativních procesů, což nám umožní se každý den zabývat o něco lépe obsluhou zákazníků.

Kolegové z Tesco Business Services sídlí v budapešťské kanceláři Vaci ut, která se nachází poblíž místí centrální kanceláře. Každý den se k TBS připojuje mnoho nových kolegů. Nejvíce jich pochází z Maďarska, ale mnoho se jich do Budapešti přistěhovalo z okolních států střední Evropy, neboť umí alespoň jeden jazyk našich CE kolegů.

Výsledky práce kolegů z TBS jsou prozatím nejvíce viditelné v Maďarsku, ale již brzy budeme moci využívat výhody spolupráce kolegů z celé střední Evropy i my. Jedním z prvních úkolů, které zvládli, byl přechod všech výplatních procesů z kanceláře Győr a zavedení DTube do všech maďarských obchodů. Seznamte se s Anett Szaniszló, která je jedním z leaderů tohoto přechodu!

Anett Szaniszló – Payroll Admin Manager, Tesco Business Services

Ahoj Anett, vítej v naší Tesco rodině! Pověz nám, prosím, něco o sobě.

Ahoj, je skvělé být součástí týmu. Než jsem se přidala k TBS, pracovala jsem 8 let na různých pozicích týkajících se mezd, včetně spolupráce pro více zemí a zavádění projektů na změnu mezd. Ve svém volném čase se ráda učím jazyky, mluvím anglicky, španělsky a trochu německy. Miluji cestování, seznamování se s novými kulturami, turistiku a četbu.

V TBS vedu tým 22 kolegů a jsme zodpovědní za zpracování všech plateb a srážek, příspěvků na sociální zabezpečení (mateřské, nemocenské atd.) a slevy na dani.

Připojila jsi se ke zcela novému týmu. Jak vzpomínáš na svoje začátky v TBS?

Byla jsem jedním z prvních kolegů, kteří se připojili k TBS. Když jsem dorazila, kancelář byla téměř prázdná a stěží jsme měli nějaký nábytek. Když jsem byla přijata, věděla jsem, že v Tescu započneme novou etapu, a byla to skutečně cesta k tomu, aby se organizace v této oblasti rozvinula až do bodu, kdy jsme nyní, kdy několik týmů běží v plném provozním režimu.

Co bylo prvním projektem, na kterém si pracovala?

Pracovali jsme na migraci a transformaci celé mzdové procedury na TBS a prakticky vše jsme vybudovali od nuly.

Zní to jako velká výzva, ale celý tým odvedl vynikající práci. Věřím, že jedinečná kombinace našich dovedností a zkušeností je důvodem, že tento přechod proběhl úspěšně, a jsem vděčná každému z nich!

Jak probíhá spolupráce s Tesco kolegy?

Naší hlavní prioritou je poskytovat kolegům z Tesca tu nejlepší podporu, proto jsme byli dennodenně ve spojení s maďarskými týmy z obchodů. Ptali jsme se jich na jejich názory na nové systémy, jak plníme naše úkoly a brali jsme v úvahu veškeré návrhy, abychom mohli neustále zlepšovat naše služby.

Čeho jste doposud dosáhli? Jak jste usnadnili život Tesco kolegům?

Podporu, kterou potřebují, dostanou rychleji! Dříve jsme v Maďarsku měli pro každý obchod určené kolegy, které směli kontaktovat se svými požadavky. To celý proces značně zpomalovalo. Nyní se žádosti po jejím obdržení věnuje první kolega, který má volnou kapacitu a může proto odpovědět co nejdříve.

Doufáme, že naši kolegové sami poznají, že jsme se stali mnohem efektivnějšími. Od té doby, co jsme centralizovaní a sedíme společně na jednom patře, můžeme společně probírat urgentní výzvy a najít pro ně nejlepší řešení. Díky DTube mohou kolegové z celého Tesca sledovat stav každé žádosti v našem sjednoceném systému a získávat aktuální reakce na jejich dotaz.

Dostala jsi již nějakou zpětnou reakci od maďarských Tesco týmů?

Ano! Od začátku projektu jsme obdrželi mnoho pozitivních ohlasů od našich kolegů napříč obchody. Oceňují zejména to, že dostanou podporu rychleji a považují za přínosné, že zjistí status každého požadavku v systému. Po pilotní fázi jsme provedli průzkum a naše nejvyšší skóre jsme získali za vstřícnost našeho týmu. Na to jsme skutečně hrdí!