Tesco rozšiřuje závozové oblasti a navyšuje kapacity služby Tesco Online nákupy

23.11.2021

Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. I my tak průběžně reagujeme na měnící se potřeby zákazníků a v rámci online nakupování rozšiřujeme závozové oblasti.

Před začátkem vánoční sezony jsme proto rozšířili závozové oblasti služby Tesco Online nákupy na Ostravsku. Zároveň jsme posílili také kapacity závozu a rozšířili počet obchodů, ve kterých se online nákupy připravují. Nově přibyly Plzeň Borská Pole a Ostrava Hrabová. Zákazníci díky tomu naleznou více volných časových slotů pro doručení svých nákupů.

„Zájem zákazníků o online nákup potravin neustále roste, nově jsme proto posílili kapacity rozvozu. V Ostravě jsou online nákupy připravovány v našem obchodě Ostrava Třebovice a nově i v Ostravě Hrabové. Díky tomu mohou potraviny online nakupovat i zákazníci v Opavě, Frýdku Místku, Kopřivnici, Štramberku, Hradci nad Moravicí, Hukvaldech nebo Příboru. V Plzni pak nově využíváme obchod v Borských Polích, díky čemuž výrazně navýšíme volné termíny pro objednání,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Nyní mohou zákazníci v sortimentu na e-shopu najít více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.

Další využívanou službou je Klikni&Vyzvedni, kde si zákazníci mohou také objednat svůj nákup online a pak si ho ve stanovený čas vyzvednou na výdejním místě u vybrané prodejny. Zákazník si na místo zajede autem a jeho nákup je mu rovnou naložen do kufru jeho vozu.