Vyzkoušejte naši novinku v rámci Tesco Online nákupy

7.10.2019

… a nechte si DORUČIT nákup až domů.

Rádi bychom vám představili novou službu, díky které si můžete nechat doručit nákup domů, přestože nebydlíte v dostupné oblasti rozvozů Tesco Online nákupy.

Rozšířená rozvážková služba je založená na principu Tesco Online nákupy, přičemž je možné doručení vašeho nákupu i na místa, kde doposud nejsou online nákupy dostupné.

Zapojte se do zkušebního provozu této novinky i VY. Poskytněte nám zpětnou vazbu a pomozte nám s jejím spuštěním pro zákazníky.

Proč se do služby zapojit?

Službu právě testujeme, a proto budeme rádi, když se do zkušebního provozu přidáte i vy. Jako pozornost za vaši pomoc pro vás máme dárkový balíček produktů Tesco Finest a rovněž můžete uplatnit 10% zaměstnaneckou slevu formou e-kupónu na nákup (obojí bude zdaněno ve vaší výplatě dle zákona).

Kdo se může zapojit do testování?

Službu cílíme na zákazníky, kteří nebydlí v rozvozových oblastech současných online nákupů. Vyzkoušejte si novou službu a pošlete nákup sobě nebo svým příbuzným do nespádové oblasti v rámci České republiky. Zda vaše doručovací adresa nespadá do rozvozu služby Tesco Online nákupy zjistíte ZDE.

Jak se zapojit do testovací fáze?

Budeme potřebovat vaše kontaktní údaje, díky kterým vám zřídíme přístup do testovacího provozu. Stačí jen vyplnit připravený formulář a my vám zašleme informace, kdy a jak můžete provést svůj první nákup. Testovací provoz chceme zahájit koncem října. Po doručení objednávky vás poprosíme o zpětnou vazbu. Jednodušší už to být nemůže.

Co si můžete přes novou službu objednat?

Přes tuto službu můžete objednávat produkty z kategorií trvanlivých potravin, péče o domácnost, drogerie a kosmetika, péče o děti a chovatelské potřeby.

Jak vám bude nákup doručen a jak za něj zaplatíte?

Váš nákup bude důkladně zabalen a zaslán na vaši adresu. Za nákup můžete platit hotově, nebo kartou a doba doručení bude přibližně 3 pracovní dny. O termínu přesného doručení se samozřejmě dozvíte formou SMS a e-mailu od kurýra.

Není vám něco jasné?

Kontaktujte nás na jana.pieruzkova@tesco.com a my vám poradíme.